27. května 2017

Jsem to, co jsem


Příběh Jenny Coulson z povídky A co jsem já? Už částečně znáte. Toto je ale příběh její starší sestry Danielle, který prochází stejnými zásadními událostmi Marvel Cinematic Universte + událostmi ze seriálu Agents of S.H.I.E.L.D., ovšem jinak a po svém. Začíná dříve než A co jsem já? a je vyprávěním v první osobě, tedy je v něm minimum dialogů a scény nejsou popisované přímo, spíš převyprávěné hlavní postavou.

Danielle se na rozdíl od své sestry stala zvláštní agentkou s agendou, do které nevidí ani její otec. A rozhodně není tak citlivá nebo empatická, vlastně se rozhodla být velmi tvrdou a Fury se pokusil z ní udělat vlastního "zimního vojáka". Lidštějším způsobem. Ovšem ocitne se v neméně závažném kolotoči problémů, které možná otřesou jejím přijetím toho, co je. Nebo ji donutí zjistit, že je to trošku jinak.

Povídka započatá v roce 2017, ukončená bez závěru. 

Žádné komentáře:

Okomentovat