3. ledna 2013

Další chvíle, další případ, další...? (IIIx4)

"Ahoj."
"Ahoj Gregu."
"Hm... Hodges tady říkal něco jako že... že Sofia odchází."
"Hm. Co dál?" Greg se na ni nechápavě podíval.
"Co dál říkal. Hodges."
"Že ji vyhodili kvůli tobě," zarazil se.
"Nó jasně. Ty dobře víš, že ve škole jsem taky vždycky věděla o všem, co se stalo. O všem, co se chystalo. Nikdo se mi to nebál říct, protože jsem nikdy nic neřekla. A nemám ve zvyku na nikoho donášet ani teď. Ale pochop to. Ujely mi nervy."
"To by po jejím chování ujely každýmu... ona tady patřila k těm hm... méně oblíbeným. Vlastně jsi nám prokázala službu," pokusil se jí zvednout náladu. Trošku to zabralo. Aileen se pousmála.
"Aco ten vrah? Mátě něco? Mrzí mě, že se to stalo. Mohli jste ho už mít."
"To mohli... nebo aspoň mohli vědět, co je zač. Nick se snaží najít nůž... je to nejsložitější případ, který jsem tu já kdy zažil.."
"Promiň, musím jít. Případ," a zvedla se hned jak jí zazvonil mobil.

"Tak doktore, co nám povíte?" zazněla opět obligátní věta na pitevně.
"No, záleží co chcete vědět," Al měl dnes nějak dobrou náladu.
"O našem mrtvém samozřejmě," Gil už trochu horší.
"Podle zlomenin nohou ho srazilo auto. Předtím mu ale prostřelili stehno. Zemřel by, byla zasažena tepna," podal jim kulku, "ale to auto to uspíšilo. Srazilo ho velkou rychlostí. A pak do něj ještě najelo. Má na kolenou stopy stříbrného laku. Dal jsem je na trasovku. Na a určitě můžu říct, že to byl peugeot. Vidíte toho lva, co má obtisklého na noze?"
"Díky. Saro, dojdi za Bobbym, ať zjistí zbraň. Stříbrných peugeotů co srazily člověka tu moc jezdit nebude. Oh, omlouvám se," zapípal mu pager. "Další případ."
"Jako na běžícím pásu. Devátá a desátá mrtvá."
"Jasně... jen seženu někoho, kdo by mohl odjet."
Tak, a je zase v situaci, kterou nenávidí. Kdy by se dalo říct, že je vrah chytřejší než on. Chybí důkazy, lidi, čas...

"Madison! Výborně. Sežeň Cath, máte další oběť sériového vraha. Tu druhou si beru já s Nickem."
"Sériový vrah... příjemné přivítání. Opravdu, dneska se mi hodně vyplatilo sem chodit. No nic, dej mi adresu," řekla sarkasticky.
O chvíli později už Gil s Nickem ohledávali jedno místo činu a Cath s Madison vylézaly z auta na druhém.
"Cath, stává se často, že vrah nechá na místě vražednou zbraň?" Mad držela v ruce nůž.
"Co? Další nůž? Stejný jako předtím. A taky stejně zakrvácený. A to tak že hodně a více vzorků krve. Kdy tohle konečně skončí?"

"Tak ten váš peugeot měl stříbrnou metalízu. Nejnovější 207. Takových francouzáků tu bude málo."
"Díky, takže hledáme 207," Sara si byla vyslechnout Hodgesovy výsledky.
Warrick mezitím došel za Bobbym.
"Kulka je z třistapadesátsedmičky magnum."
"Jo. Podívám se do databáze."
"Počkej, to není všechno. Našel jsem na kulce stopy stříbrného laku. Poslal jsem je na trasovku."
"A ty stopy laku z kulky jsou taky metalíza. Stejné auto."
"Cože? Jak je možný, že kulka v jeho těle byla v kontaktu s autem, který ho přejelo?" Sara nevěřícně vykulila oči.

Na místech činu:
"Cath, mám mobil... na displayi je fotka... podle času z dnešního večera! Je tam nějaký... muž... jakoby v téhle uličce. Je to rozmazaný."
"Ukaž? Hm... máš pravdu. Možná se jí povedlo vyfotit vraha. Práce pro Archieho."

O třičtvrtě hodiny později se sešli všichni na velitelství.
"Ahoj, máte něco?" zeptal se Gil Sary.
"Známe zbraň i auto. Ta kulka, co měl v noze, přišla do kontaktu s autem co ho přejelo. Peugeot 207. Procházim záznamy... zatim nic."
"Teda... my se budeme pachtit s nožem a vy hledáte takový francouzký koťátko," vylítlo z Madison. Přešli to mlčením. Až na Gila:
"Nožem? Máte nůž?"
"Jo. A možná fotku pachatele. Už ji má v práci Archie. Teď mi ale řekni, kde je Greg. Mia má volno a potřebuju DNA."

Žádné komentáře:

Okomentovat